10 tipov, ako sa zbaviť erektilnej dysfunkcie

dajte stopku erektilnej dysfunkcii

Erektilná dysfunkcia, alebo impotencia je strašiak mužov, ale v rámci fungujúceho partnerského vzťahu aj žien – partneriek. O tomto probléme sa často hovorí, keďže ním trpí vyše polovica mužov nad 50 rokov, ale aj veľké množstvo (niekde sa uvádza až 30 %)  mužov do 30 rokov. Dnes sa spolu pozrieme, aké psychické príčiny môžu spôsobiť slabú, alebo žiadnu erekciu muža a tým pádom nulový zážitok v posteli.

Práve psychické príčiny sú častým dôvodom, prečo si nezasexujete. Množstvo ľudí to ani nevie a preto je fajn, ak sa povedomie rozšíri. Zopár rád vám môže úplne zmeniť život. Páni, ak máte občasné výpadky, tak si tento článok prečítajte a zoberte si z neho to najlepšie. Ak máte pravidelný problém s erekciou, ktorý trvá dlho (niekoľko mesiacov), odporúčam objednať sa u urológa.

1. Zbavte sa stresu a depresie

Počúvate to všade, poviem vám to aj ja. Stres je jeden z hlavných dôvodov problémov s erekciou, s ktorým som sa kedy stretla. Ak pre vás znamená sexuálny život veľa, zbavte sa stresu. Ľudia majú stres z práce, z problémov v rodine, z nedostatku financií, ale aj stres zo samotného sexu. Akým spôsobom sa stresu zbaviť je taktiež podstatná otázka. Dajte si dovolenku, vysvetlite partnerke (ak si to sama neuvedomuje), že v tomto období by vám mala byť najväčšou oporou. Oddychujte, venujte sa koníčkom, choďte na dovolenku, relaxujte. Spríjemnite si dni ako to len najviac ide.

2. Zlý životný štýl

V dnešnej dobe máte vo väčšine prípadov naozaj zlý životný štýl. Nesprávne stravovanie, málo pohybu, fajčenie, priveľa alkoholu, priveľa kávy. Telo sa potrebuje brániť proti týmto našim nerestiam a preto nemusia niektoré funkcie v našom tele pracovať správne. Erektilná dysfunkcia je vo väčšine prípadov iba  sprievodný znak oveľa závažnejšieho problému – ochorenia.

Nie všetky neresti potrebujete k životu. Vyskúšajte zmeniť svoj životný štýl odoprením si napríklad rannej cigaretky a zmenu už môžete badať po pár dňoch. Skúste si podvečer oddýchnuť pri šálke čaju a hlavne v kľude. Za všetky tieto pozitívne zmeny sa Vám telo určite odmení.

3. Zmeňte stravu

Strava vplýva na celé telo najdôležitejšie. Je veľmi podstatné čo jete v priebehu dňa. Každá potravina obsahuje látky, ktoré pôsobia na Váš organizmus , či už pozitívne alebo negatívne. Týmto spôsobom sa Vám tiež zlepši metabolizmus a to sa Vám odzrkadlí aj na erekcii. Človek postupne zisťuje, ktoré potraviny mu robia dobre a ktoré zle. V pokročilom veku si ľudia dávajú pozor na to čo jedia. Vedia prečo to robia.

Zdravú stravu si zabezpečíte hlavne čerstvým ovocím a zeleninou z domácej záhrady. Je tu najväčšia pravdepodobnosť že nie sú nasiaknuté rôznymi postrekmi, ktoré zabezpečujú „dlhovekosť“ v hypermarketoch. Zdravými potravinami sa nemôže Vaše telo dostať do konfliktu s nežiadúcimi látkami a tým pádom budete mať spokojný sexuálny život.

Treba sa vyhýbať aj veľmi mastným jedlám. Väčšina ľudí si nevie takúto stravu odoprieť. Nie je to vyslovene zakázané, ale všetko treba s mierou a hlavne nie pravidelne. Mastné jedlá sú veľmi sýte a zahlcujú Vám cievy, v ktorých prúdi krv, ktorá je veľmi potrebná pre Vašu kvalitnú erekciu. Určite nepocítite túto zradu po pár kúskoch mastného, ale keby ho jete pravidelne, tak sami zbadáte akú škodu Vám to robí s telom.

4. Vyskúšajte si okoreniť život

Sú súčasťou zdravej stravy. Je veľmi dôležité aké typy korenín používate. Samozrejme v rozumných dávkach. Keď to preženiete s určitým druhom korenia, tak sa Vám to tiež odzrkadlí na fungovaní organizmu.

Najbežnejšie je zrejme čierne korenie a červená paprika. To dáva ako prísadu do jedál azda každý. Okrem týchto veľmi známych korení je na trhu veľké množstvo ďalších , napr: aníz, bazalka, biele korenie, bobkový list, cesnak, čili, estragón, fenikel, horčičné semeno, kari korenie, kajenské korenie, klinčeky, koriander, kôpor, kurkuma, majoránka, muškátový kvet, oregáno, provensálske korenie, rasca, rozmarín, sezam, šafrán, škorica, tymián, zelené korenie, zázvor.

Všetky tieto koreniny majú blahodárny vplyv na chod organizmu. To znamená že majú aj priaznivý vplyv na potenciu.

Začnite používať koreniny, o ktorých ste doteraz ani nepočuli a zistíte, že naozaj nie sú iba prísadami do jedla, ktoré ho majú skrášliť. Treba si najskôr zistiť – prečítať , aké koreniny sa používajú na aký typ jedla, aké látky obsahujú, aký vplyv majú na Váš organizmus.

Spomeniem aspoň pár bežne dostupných :

chilli alebo chilli papričky – má výraznú ohnivá chuť, s ktorou sa nedokáže každý človek stotožniť. Niekto ju zje aj samotnú, ale väčšina ľudí si dochutí len malým množstvo nastrúhaným chilli. Vie rozohniť celé Vaše telo na vysokú teplotu.

zázvor – veľmi priaznivo ovplyvňuje urogenitálny systém Vášho tela. Je zdravý a má priamy vplyv na Vašu erekciu. Veľa ľudí si z neho robí čaj – čajový vývar. Má silnú a výraznú chuť.

bobkový list – ďalšia jednoducho dostupná korenina, ktorá prečisťuje močové cesty

5. Zamedzte prejedanie

Prejedanie je samo o sebe zlozvyk, ale v niektorých prípadoch je to choroba, s ktorou sa len ťažko dokáže chorý človek stotožniť. Ak chcete dosiahnuť vysoký apetít v sexuálnom živote, tak ho nemôžete vypĺňať prejedaním. Závislosť na jedle je v niektorých prípadoch taká veľká, že Vás v živote už nič viac neuspokojuje. To nie je vôbec dobrý krok pre erekciu. Treba sa vyhýbať týmto návalom chuti do jedla. Nie vždy sa to však dá.

Prejedanie je priamo spojené s viacerými faktormi, ktoré boli v tomto článku už spomenuté. Môže to byť napríklad zo stresu alebo zo straty nejakej blízkej osoby. To znamená že všetku svoju energiu dávate do jedla a ostatné faktory sú pre Vás nepodstatné. Treba sa cez takýto životný čas preniesť a myslieť na niečo pozitívne, pekné. A čo môže byť krajšie ako preniesť tieto myšlienky z jedla na kvalitný sexuálny život. Netreba sa toho báť.

6. Nezabúdajte na kvalitný spánok

Každý rozumný človek Vám povie že spánok je veľmi dôležitý pre Vaše zdravie. Ďalšia vec, ktorá blahodárne vplýva na potenciu. Nie je to len mýtus. Sami dobre viete, že keď ste oddýchnutý, tak sa telo ovláda ľahšie. V spánkovom režime sa naše telo stotožňuje s prílivom a odlivom hormónov. Ak nie je spánok dostatočný, tak hormóny stratia svoje vyváženie a už môže nastať problém. Počas spánku má každý človek erekciu. Niekto v malom množstve – ani si to nevšimne, niekto vo väčšom. Je to spôsobené hormonálnou rovnováhou.

Čo znamená dostatočný spánok. Vedci tvrdia že 8 hodín je ideálny čas na spánok pre dospelého človeka. U novorodencov sa udáva čas 16 hodín a u detí v predškolskom veku je to až 12 hodín denne. Sú to v podstate čísla, ktoré vychádzajú z rôznych výskumov a dlhodobých štúdií. Každý človek ale cíti sám na sebe koľko času potrebuje stráviť v posteli.

7. Vyskúšajte výživové doplnky

V dnešnej dobe sú výživové doplnky už súčasťou života. Pomáhajú sa telu vysporiadať s rôznymi faktormi. Výživové doplnky nám pomáhajú dať telo do pokojného stavu. Preto sú dôležité pri potencii. Dopĺňajú nám látky, ktoré nám chýbajú alebo sú potláčané rôznymi faktormi. Výživové doplnky sú dnes videné na každom kroku. Treba si len vybrať správne.

Na erekciu je ich v ponuke veľké množstvo. Niektoré sú na predpis, niektoré sú voľne dostupné a nájdu sa aj menej známe, ktorých predaj je u nás zakázaný. Všetky vám ale odporúčam poriadne si preštudovať a konzultovať s vašim lekárom. Tieto doplnky obsahujú látky, ktoré zlepšujú vašu erekciu. Sú vedecky odskúšané a majú dlhoročné pozitívne účinky.

Medzi najznámejšie patrí určite Viagra, Zerex, Erexan, Vimax, ArginMax, Vigrax, Clavin Platinum, Ejoy, E-rex 24, Elixirman. Každý z vás už určite videl reklamu alebo sa dočítal o niektorej z týchto značiek v nejakých novinách. Ale ako vedieť, ktorá je tá správna? Ktorá vám pomôže?

Na mojom webe sexuologicka.sk sa Vám budem snažiť poradiť, ktorý výživový doplnok je pre Vás najlepší, Budem vám posúvať informácie, ktoré mám priamo od mojich dlhoročných pacientov, s ktorými som si prešla dlhú cestu, aby boli vo svojom živote spokojní a mohli plnohodnotne fungovať. Veď nie je nič horšie ako sa pripraviť o najkrajšiu sexuálnu chvílu so svojim partnerom alebo partnerkou.

8. Športujte

Nie nadarmo sa hovorí „Športom ku zdraviu“. Alebo ešte lepšie „V zdravom tele, zdravý duch“. Čo viac si môže človek priať ak je zdravý a šťastný. Tieto 2 veci medzi sebou úzko súvisia. Ako chcete podať plnohodnotný sexuálny výkon ak nie ste zdravotne fit. Partnera to zrejme vôbec nepoteší. Nikdy si nemôžete povedať, že sa Vám nechce. Je to len myšlienka, ktorú potrebujete prekonať.

Možno sa budete smiať, ale medzi športové aktivity patrí aj obyčajná prechádzka. Preto nie je dôležité aby ste sa zabíjali s ťažkými činkami v posilovni, alebo bežali o život. Stačí Vám jednoduchý pohyb, pri ktorom prekrvíte celé telo. Tým že ho prekrvíte sa Vám zlepšuje metabolizmus, rozťahujú sa cievy a všetky tieto faktory vplývajú na vašu erekciu. Pri športe platí pravidlo, aby ste všetko robili s rozumom.

Sú rôzne cvičenia ktoré priamo súvisia s posilnením vašej erekcie. To znamená že sú priamo zamerané na oblasti potrebné k dokonalej rozkoši. Treba vyskúšať. Možno sa dostanete do sfér, o ktorých ste ani netušili, že sú.

9. Stav mysle – psychika

Väčšina problémov začína v hlave. Hlava je centrum nášho života. Už dávne veky je známa hláška „Rozhoduj sa vlastnou hlavou“. Niečo na tom bude. Keď máte zlomenú ruku a budete na to stále myslieť, tak Vás ruka bude stále bolieť a bude stredobodom Vášho záujmu. Určite ste sa práve zamysleli, že niečo na tom bude. To isté sa vám deje v hlave aj pri poruche s erektilnou dysfunkciou. Keď budete neustále myslieť nato, že „nezabodujete“, tak sa Vám to pravdepodobne aj stane. Treba takýmto myšlienkam predísť. Veľa ľudí s problémom erekcie však túto tému nechce pred nikým otvárať. Je to väčšinou o hanblivosti a citlivosti problému. Stále sa však točíme o vašej hlave. Mala som naozaj veľa pacientov, ktorý sa boja pred cudzím človekom povedať napríklad slovíčka penis alebo vagína. Naozaj sa toho nemusíte báť. Všetky problémy sa dajú vyriešiť. Sú to napríklad výživové doplnky, ktoré sa Vám na mojom webe sexuologicka.sk budem čo najviac ozrejmiť, aby sa Vám vrátilo stratené sebavedomie.

10. Liečba lekárom

V podstate je toto voľba, ktorú môžete zvážiť hneď na začiatku problému alebo aj ako poslednú možnosť ak už nič nepomohlo. Lekár má vždy kvalitné informácie o probléme, ktorý vás trápi. Veď je nato vyštudovaný a zaoberá sa daným problémom denne. Každý postup, ktorým ste sa rozhodli riešiť svoj zdravotný stav, vám aj tak každý odporúča poradiť sa svojim lekárom.

Podľa informácií, ktoré mu poskytnete vám spraví potrebné vyšetrenia a naordinuje vám liečbu. Je to jasný postup, ktorý určite dodržiava. Napriek tomu je to stále na vás, ako sa k problému s erekciou postavíte VY. Ako boli už vyššie spomenuté veci o zdravom životnom štýle alebo psychike , tak treba si položiť otázku, či ste naozaj spravili všetko alebo vyskúšali všetko čo ste mohli pre svoju poruchu.

Radím pri problémoch s erekciou, libidom, potenciou a frigiditou. Tento blog píšem na základe dlhoročných osobných skúseností. Poznám účinky prípravkov na zlepšenie erekcie, mám množstvo skúseností s afrodiziakami a rada poradím pri sexuálnych problémoch.
10 tipov, ako sa zbaviť erektilnej dysfunkcie
4.18 (83.64%) 11 votes

Leave a Reply

Be the First to Comment!

avatar
wpDiscuz